[TYPO3-UG Denmark] event / kursus / tilmeldingssystem

Stefan Kreisberg stefan at linkfactory.dk
Wed May 24 12:10:23 CEST 2006

Onsdag den 24. maj 2006 10:34 skrev Tonni Aagesen:

> Måske er extension'et dit eget private hyggeprojekt, men det fangede
> blot min opmærksomhed at du i din signatur repræsenterer et firma, som
> enten helt eller delvist har Typo3 som sit indtjeningsgrundlag.

Lige præcis. Den potentielle aftager (læs:kunde) i vores firma, fik ikke behov
for tilmelding på den facon alligevel. Jeg beklager hvis mit indlæg blev
taget som reklame, det var ikke hensigten. Måske snarere et svar på et indlæg
der ikke var svaret på, og en undskyldning for ikke at have udvidet det
omtalte plugin endnu.

vh Stefan

--
Venlig hilsen
Stefan Kreisberg
stefan at linkfactory.dk
TYPO3 Open Source CMS - Enterprise CMS uden licensomkostninger, læs mere
på www.linkfactory.dk