[TYPO3-UG Denmark] Updatere til Typo3 4.0

Frederik Mortensen frederikmortensen at gmail.com
Wed May 24 10:35:06 CEST 2006

Jeg har aldrig opdateret en typo3 før og har en eksisterende side jeg gerne
vil have til at køre med Typo3 4.0 - ka du give mig nogle gode råd??

Nuværende site:

Typo3 3.7
TemplaVoila
+ en masse extensions

Jeg har problemere med at bruge Full Backup, da jeg hostes (hos
GoldenPlanet) og ikke helt må gribe ind på serveren. Men jeg ville kunne
gøre dt  manuelt, og er ved at prøve, MEN Install Tool starter ikke - blank
skærm, og jeg er ved at finde ud af hvad det eller ville kræve at manuelle
ændringer. Symlink index.php skal omdirigeres, siger release_notes, men jeg
ved ikke hvor... er jeg overhovedet på rette vej???

Hvad skal jeg gøre??

Frederik