[TYPO3-UG Denmark] Nybegynder i Typo3

Tine Müller tinem at email.dk
Wed May 24 08:37:05 CEST 2006

Tak til alle som har svaret mig.

M.h.t. bogen Typo3 så er den på engelsk, vil det ikke forvirre lidt, hvis
programmet er på dansk? Jeg har ikke problemer med at læse og forstå
engelsk, men hvis jeg skal videreudvikle Typo3 og andre skal være med til at
opdatere sider o.lign. er det vel det bedste at det er på dansk?

Jeg har forståelsen af at der er ikke er lavet så mange
hjælpefiler/tutorials på dansk som på engelsk, og at der er mere gang i den
i det engelske forum. Men hvordan griber jeg det så an - hvad gør I m.h.t.
dansk og engelsk?

Jeg ville være MEGET glad for, hvis I ville skrive de direkte links til de
hjælpefiler/tutorials, som I har brugt?

KH
Tine Müller

homepage: http://tine_muller.homepage.dk/