[TYPO3-UG Denmark] Feedback på seminar

HANSEN info at it-bd.dk
Tue May 23 01:04:49 CEST 2006

Hej alle i NG

I weekenden var der et kanon seminar i Tipstjenestens lokaler, seminaret
dækkede alles behov fra newbee - programmeringsnørderne fordelt over hele
dagen, det var ulejligheden værd at deltage.
Jeg er total nybegynder med Typo3, og jeg fik svar på en masse spørgsmål -
men har dog stadig nogle hængepartier, men med den hjælpsomhed jeg mødte er
jeg sikker på at jeg kommer over det stadie, og jeg gælder mig allerede til
det næste seminar - hvornår det end kommer.

Så herfra skal der lyde et meget lydeligt "TUSINDE TAK"  til Jan som var den
praktiske koordinator og ikke mindst de ovrige indlægsholdere

Hansen - typo3-Newbee!

news:mailman.1.1148329541.12820.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...