[TYPO3-UG Denmark] Dansk sprog i backend i 4.0

Troels Kjær Rasmussen troelsr at msn.com
Mon May 22 16:47:00 CEST 2006

Du skal I extension manager og installere/opgradere sprog via menupunktet i
action dropdown´en...

Troels Kjær Rasmussen
LinkFactory | + 45 70 22 23 22
troels at linkfactory.dk

TYPO3 Open Source CMS - Enterprise CMS uden licensomkostninger, læs mere på
www.linkfactory.dk
"Søren Guldbæk Olsen" <info at web-ss.dk> wrote in message
news:mailman.2920.1148309081.14535.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...

Hej alle,

Jeg ville lige høre om det bare er mig der ikke kan få dansk sprog til at
virke i backend?

Jeg har hentet og installeret: csh_dk men den laver ikke backend i DK.

Jeg har på min bruger valgt dansk sprog, men den skriver:

The selected language is not available before the language pack is
installed.

Og den skulle altså være installeret.. Nogen der har været udsat for det?

Med Venlig hilsen / Best Regards
Søren Guldbæk Olsen