[TYPO3-UG Denmark] Et eller andet oversfttermineformateringstags fra RTE'en?

Hasse Feldthaus hasse at ebisu.dk
Mon May 22 10:37:35 CEST 2006

Jeg har desværre hverken fået det til at virke, eller hørt fra nogen som
vidste hvorfor det er sådan.

Problemet skal stadigvæk meget vigtigt for mig at løse - jeg har bare ladet
det ligge i det håb at der dukkede noget brugbart op her. :-O

Mit problem dukker kun op på udvalgte sider, mens det virker fint på andre.
Og jeg har indtil videre ikke kunnet se noget system i hvilke sider der
virker og hvilke der fejler. :-?

mvh.
Hasse