[TYPO3-UG Denmark] T3UG Vestjylland :: Forslag til ny dato

Trine Buhl trine.buhl at mail.dk
Wed May 17 13:21:05 CEST 2006

Det er åbenbart vanskeligt at finde et tidspunkt hvor vi kan mødes.

På baggrunde af de meldinger jeg har fået tilbage foreslår jeg flg. nye
tidspunkter:

1: Onsdag d. 14. juni kl. 13
2: Onsdag d. 14. juni kl. 19

3: Torsdag d. 14. juni kl. 13
4: Torsdag d. 14. juni kl. 19

Vil I hurtigst muligt give en tilbagemelding her på listen, hvilke
tidspunkter der passer jer - gerne flere tidspunkter.

Mvh. Trine

Agenda:

  a.. Bordet rundt
    a.. Hvem er vi?
    b.. Hvilke forventninger er der til brugergruppe
    c.. Hvor ofte skal vi mødes?
  b.. Agenda for næste møde
  c.. Typo3 -snak, installation, problemer og evt. vejledning

Jeg lægger lokale til - adresse er:

Bjerggårdevej 10

Mejls

6800 Varde

Se kort her

Transport:

Skulle nogen finde på at tage toget, så kan jeg hente og bringe fra Sig
Station. Ring eller mail, hvis du vil hentes - det ligger 5 minutter væk i
bil.

Dennis har tidl. nævnt at han have en med i bilen fra Esbjerg.

Mangler du/I transport, så giv lyd fra jer - det kan være der er nogen som
kan samle jer op på vejen.

Netværk:

Der er trådløst netværk, så tag jeres bærbare med.

Vi har en projektor til rådighed, så har du mod på at vise hvad du arbejder
med, så har vi mulighed.

Forplejning:

For at bidrage til en god opstart, så vil jeg byde på forplejning.

Tilmelding:

Send mig en mail med dit navn, by og mobil.

Trine Buhl

Tlf. 76 77 10 12

Mobil: 40 32 58 80