[TYPO3-UG Denmark] Mailformplus

Michael Pedersen ano-1 at worldonline.dk
Sat May 13 19:41:09 CEST 2006

Hej igen,

Det er lige med at læse manualen ordentligt :-)

[globalVar =
GP:contact_me_via=email]plugin.tx_thmailformplus_pi1.default.email_requiredfields
= email,name[end]Men kan ikke lige få det til at virker når jeg indsætter
det!!! jeg har både felter som hedder email og name, men det virker
ikke!!!På forhånd tak Michael"Michael Pedersen" <ano-1 at worldonline.dk> skrev
i en meddelelse
news:mailman.1.1147539776.21434.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...>
Hej,