[TYPO3-UG Denmark] Brugergruppe

Trine Buhl trine.buhl at mail.dk
Sat May 6 16:46:29 CEST 2006

Hej folkens

Jeg beklager mit fravær og manglende svar, men har ligget brak pga. sygdom i
familien. Men nu er jeg tilbage.

D. 9. juni passer mig fint.

Jeg kan stille lokale tilrådighed med trådløst netværk - projekter, og hvad
vi ellers skal bruge af borde stole.

Jeg bor lige uden for Varde ca. 1 km fra A11, så det kunne være at
beliggenheden er ideel -ca. 1 time fra Holstebro - 20 min. fra Esbjerg. Hvis
det bliver andetsteds, så kan jeg have 3 med i bilen, og jeg kan tage
projektor med.

Mvh. Trine.

"Tommy Gregersen" <tommy.gregersen at gmail.com> skrev i en meddelelse
news:mailman.11094.1146686246.29768.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...
Jeg afventer forslag fra folk til en møde dato!
hva med *d. 09 -0 6 - 06* det er om en måned