[TYPO3-UG Denmark] tcdirectmail og plaintext

Peter Klein peter at umloud.dk
Wed May 3 10:42:06 CEST 2006

Hej preben. det kommer an på hvilken type af plaintext format du har valgt.
hvis du har valgt default (type=99) så bruger den samme template som
direct_mail, som er en default template for type=99.
Den kan du bare ændre..

Men bruger du f.eks. LYNX plaintext format, så behøver du ikke konfigurerer
noget..

--
Peter Klein/Umloud Untd

news:mailman.1.1146644396.3438.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...