[TYPO3-UG Denmark] Dato format i simple calender

Peter Klein peter at umloud.dk
Mon May 1 15:16:17 CEST 2006

Hej Søren. Prøv det her:

date = TEXT
date.field = date
date.strftime = %d-%m-%y
date.wrap = <span class="list_item_date">|</span>

"date.field = strftime" vil ikke virke, da der ikke er noget field der
hedder "strftime".

--
Peter Klein/Umloud Untd

"Søren Guldbæk Olsen" <info at web-ss.dk> skrev i en meddelelse
news:mailman.10122.1146489097.29768.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...
Hej Peter,

Mange tak for hjælpen,

Jeg kan dog ikke rigtigt få det til at virke, kan du være behjælpelig med
hvordan den skal sættes op for at virke med striftime i stedet for date. Har
forsøgte med noget i denne stil:

date = TEXT
date.field = strftime
date.strftime = %d-%m-%y
date.wrap = <span class="list_item_date">|</span>

På forhånd tak

Med Venlig hilsen / Best Regards
Søren Guldbæk Olsen