[TYPO3-UG Denmark] Adgang til filer i fileadmin nægtet

Peter Klein peter at umloud.dk
Mon May 1 13:08:37 CEST 2006

Hej Jeppe. Hvordan prøver du at flytte dem?
Via FTP? For på nogle typo3hostings er der forskel på hvem der "ejer" filen,
alt efter opm den er uploadet via FTP, eller oprettet direkte inde i TYPO3..

--
Peter Klein/Umloud Untd

"Jeppe Donslund" <jd at webmasters.dk> skrev i en meddelelse
news:mailman.10029.1146473789.29768.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...
Hej

Jeg vil flytte en typo3 løsning, men jeg kan ikke flytte filer i fileadmin.
Jeg har "Adgang nægtet".

Er der en eller anden form for tilladelsesblokering fra Typo3's side?

Er der ikke andre der har oplevet dette?

Med venlig hilsen

Jeppe Donslund
Webdesigner

Tlf. dir. 7633 8824

Webmasters
Agtrupvej 51
6000 Kolding

Tlf. 7550 8877
 <mailto:jd at webmasters.dk> jd at webmasters.dk
 <http://www.webmasters.dk> www.webmasters.dk

Tilmeld dig vores nyhedsbrev på vores website