[TYPO3-UG Denmark] TYPO3: Download af filer med relativ placering

Kristian Stiesmark Kristian.Stiesmark at zonith.com
Sat Mar 25 22:26:29 CET 2006

Hej,

Jeg er ved at bygge et site hvor der på mange sider er mulighed for at downloade de samme filer. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvorledes jeg laver en relativ henvisning til én filplacering fra flere sider, således at jeg kan vedligeholde download filen ét og kun ét sted. Der er forholdsvis mange ændringer/vedligehold i de filer som kan downloades og jeg ænsker derfor kun at uploade dem til ét sted hvorefter ændringen slår igennem på alle sider.

Håber, at der er nogen som kan hjælpe mig.

Med venlig hilsen,

Kristian Stiesmark