[TYPO3-UG Denmark] Kontaktliste

Peter Klein peter at umloud.dk
Fri Mar 24 15:30:03 CET 2006

Hej Just. Hvis du bruger Exrtension Kickstarteren til at lave en frontend
plugin til visning af tt_address records, så laver kickstarteren faktiskt
det meste af koden for dig.

Så som page browser og liste og single visning. Derefter skal du bare
definerer hvad der skal vises..

--
Peter Klein/Umloud Untd

news:mailman.1.1143209944.17761.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...