[TYPO3-UG Denmark] Brugergruppe i det "mørke" vestjylland?

Dennis Hansen typo3 at dennishansen.dk
Tue Mar 21 20:40:34 CET 2006

Hej Trine og jer andre...

hvis der er en som vil stå for en møde dato og en agenda, så har jeg et
mødelokale vi kan benytte. Der er ingen ting, men der er trådløst adsl og
masser af strøm! Så den bærbar med og I er på.

En projector er måske også muligt at skaffe...

mvh

Dennis

news:mailman.1.1142894755.21716.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...