[TYPO3-UG Denmark] Problemer med installation

Peter Makholm peter at makholm.net
Tue Mar 21 13:16:50 CET 2006

"Kasper K." <kk@[dontspam] prolog.dk> writes:

> Det er din memory_limit, der er sat til 8MB. Dette er standart og det er
> derfor at den gør det på begge dine servere. Du ændre blot denne i din
> php.ini. Sæt den til 20MB selvom jeg mener typo3 kun skal bruge 16MB,
> men så er du på den sikre side :)

Jeg har efterhånden flyttet min op til 48M og giver den lige en tak
mere. Jeg tror vi har en extension med et hukommelsesproblem, men jeg
har ikke lige fået taget mig tid til at debugge det (hvordan man end
gør).

--
 Peter Makholm     |     Sit back and watch the messages. This is actually
 peter at makholm.net |     more important than one might think as there is a