[TYPO3-UG Denmark] Problemer med installation

Jan Olsen vinforum at gmail.com
Tue Mar 21 12:25:26 CET 2006

Jeg er ny med Typo3 og har lidt problemer med installationen. Når jeg
forsøger at uploade databasen får jeg en fejlmeddelelse om at "Allowed
memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 11520 bytes)".

Jeg har så via phpMyAdmin uploaded databasen og kan godt komme ind i
administrationsmodulet, men selve forsiden (FC Bigfeet!) har følgende
fejlmeddelse:  "*Fatal error*: Allowed memory size of 8388608 bytes
exhausted (tried to allocate 11520 bytes) in
*/var/www/html/typo3/tslib/class.tslib_content.php* on line *6909".

*Jeg har faktisk forsøgt på to forskellige webservere med samme
resultat. Er her nogen hjælp at hente?

Jan

VinForum.dk