[TYPO3-UG Denmark] direct_mail_subscription dokumentation.

Kasper K. kk at [dontspam]prolog.dk
Mon Mar 20 10:09:19 CET 2006

Hej Liste,

Har både prøvet extention-listen og google og kan ingen dokumentation
finde på direct_mail_subscription. Jeg ville gerne vide hvor jeg kunne
læse noget mere om template file setup'en. Det kunne være rigtig rart,
da jeg ikke er helt sikker på hvordan jeg sætter en således template op.
Førhen har jeg altid taget udgangspunkt i det som der nu engang lå i
pre-templaten, men nu er jeg kommet til et punkt hvor jeg gerne ville
sætte mig lidt mere ind i det.

Jeg håber I kan hjælpe mig og på forhånd tak.

Med venlig hilsen
Kasper K.