[TYPO3-UG Denmark] Findes en "tilmeldings"-extension

Henrik Rasmussen info at hmrdesign.dk
Thu Mar 16 18:16:12 CET 2006

Hvordan kunne jeg have undgået at se den :)

Den ser rigtig god ud.. Skal bare lige tilpasses - så kan den sagtens
bruges..

Havde dog lidt problemer med de links der bliver sendt ud til at godkende
tilmeldingen. Når man klikker på dem - er det ikke altid de virker. Nogle
gange skal browseren lige refreshes og sådan lidt.
Men jeg vil da absolut kigge nærmere på denne extension..

Findes der noget dokumentation til den nogle steder, eller er det bare at
give sig i kast med koden?

Tak for hjælpen.

M.v.h.
Henrik Rasmussen