[TYPO3-UG Denmark] HMENU objekt uden output?

Kasper K. kk at [dontspam]prolog.dk
Thu Mar 16 15:18:17 CET 2006

Hej Liste,

Kender I det, engang imellem så VIL det bare ikke virke. Nu har jeg
efter hånden debugget det bedste jeg har lært og jeg får intet output
fra min HMENU!! Kan i fornemme min frustration? Til sagens kerne.

Dette virker ikke:

tmp.top_menu = HMENU
tmp.top_menu.entryLevel = 0
tmp.top_menu.1 = TMENU
tmp.top_menu.1 {
    NO.allWrap = |
    ACT = 1
    ACT.allWrap = |
}

tmp.mainTemplate = TEMPLATE
tmp.mainTemplate {
    template =< plugin.tx_automaketemplate_pi1

    workOnSubpart = document_body

    subparts.top_menu1 < tmp.top_menu
}

Men laver jeg det om til et TEXT objekt, så virker det fint:

tmp.top_menu = TEXT
tmp.top_menu.value = Hello

Så viser den min Hello output. Har jeg overset noget, eller hvorfor vil
den ikke smide min HMENU ud?

Det er en dummy installation jeg benytter af Typo3.

Håber I kan hjælpe - på forhånd tak.

Med venlig hilsen
Kasper K.