[TYPO3-UG Denmark] TMailForm - pil_mailform

Kasper K. kk at [dontspam]prolog.dk
Tue Mar 14 15:06:57 CET 2006

Tonni Aagesen skrev:
> Det er ikke et problem, andre har rapporteret før, og det har vist ikke
> noget med dine servere at gøre (mest sandsynligt er nok en fejl i
> dokumentationen :))

Hej Tonni,
Det er mig der er en bong-hat. Jeg fulgte dokumentationen så nøje at jeg
helt glemte at tilføje <!-- ###TMAIL_FORM### begin -->. tsk tsk - Jeg
skylder vidst en bajer. Derudover virker alt og som det skal.
Så til Jer andre helt nye på TMailForm derude - husk at tjek op med den
template der følger med i denne smukke extension :)

Med venlig hilsen
Kasper K.