[TYPO3-UG Denmark] fakemenu

PEF xx at xx.xx
Wed Mar 8 21:51:16 CET 2006

Tusind tak for dit forslag - har endnu ikke fået afprøvet det.
Mht. IFACTSUB, så er det parent-menupunktet, der skal have sat
item_state og ikke de menupunkter, der sættes op i fakemenuen:

Produkter
- fakemenu 1
- fakemenu 2
- ...
- fakemenu n

Hvis der er oprettet produktkategorier, så skal de vises som en
undermenu til Produkter. Det er altså "Produkter", der skal have sat
IFACTSUB.

Mvh.
Peter