[TYPO3-UG Denmark] [Typo3-UG Denmark]

Peter Klein peter at umloud.dk
Wed Mar 8 19:39:41 CET 2006

Hej Thomas. Er den extension du prøver at editere, installeret globalt eller
lokalt? For hvis du ikke selv hoster dit site, så kan du kun redigere i
lokalt installerede extensions. (Hvis din CHC er installeret globalt, så kan
du bare installere den lokalt også, da den lokale version har første
prioritet..)

MvH
Peter Klein / Umloud Untd

"Thomas Asferg" <pbk210 at pbk.dk> wrote in message
news:mailman.9345.1141842104.3122.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...
Hej Igen
Jeg kan se efter jeg har hentet denne her ned "Typo3 Quixplorer" at der ikke
er muglidhed for at rediger i filerne udover ejren :-(

- Thomas Asferg (Thomas)