[TYPO3-UG Denmark] Templavoila og flersproget site

Brian Bendtsen brb at mentor-it.dk
Wed Mar 8 14:38:41 CET 2006

Brian Bendtsen wrote:

> Hej
>
> Tak for svaret, men det er nu ikke det der er problemet, de extensions
> jeg har findes i både engelsk og dansk som jeg benytter. Det er den
> engelske oversættelse jeg ikke kan få frem.
>
> Har denne opsætning i TS setup:
> #Sprog
> config.linkVars = L
> config.sys_language_uid = 0
> config.language = dk
> [globalVar = GP:L = 1]
> config.sys_language_uid = 1
> config.language = en
> [GLOBAL]

> [...]
Nå, efter jeg havde lavet dette indlæg kom jeg til at tænke over det
sidste jeg skrev og det var netop pga. linien config.lanugage = dk at
det ikke virkede. En udkommentering af denne og det virker.

Et andet problem jeg har, ved "Available translations:" er der et rødt
kryds ved siden af det engelske flag. Systemet skal på en eller anden
måde have at vide at standard sproget er dansk. Har prøvet dette som jeg
fik at vide en anden tråd:

mod.SHARED {
   defaultLanguage {
     title = Dansk
     flag = dk.gif
   }
}

- indsat i TSconfig i root siden. Det virker dog ikke. Nogen ideer?

/Brian Bendtsen