[TYPO3-UG Denmark] Repost: dmailer

Stefan Kreisberg stefan at linkfactory.dk
Tue Mar 7 16:15:09 CET 2006

Ouch for den da. Nå men så find det sted i koden hvor den sender disse mails
og benyt

t3lib_div::makeRedirectUrl($inUrl,$l=0,$index_script_url='')

til at lave dem kortere ...

vh Stefan

PS, fra api'et:

$inUrl  	string  	Input URL
$l=0 	integer 	URL string length limit
$index_script_url='' 	string 	URL of "index script" - the prefix of the
"?RDCT=..." parameter. If not supplyed it will default to
t3lib_div::getIndpEnv('TYPO3_REQUEST_DIR')
Returns: 	string 	Processed URL