[TYPO3-UG Denmark] Meget få tilmeldte til mødetpåsøndag.

Stefan Kreisberg stefan at linkfactory.dk
Fri Mar 3 14:29:03 CET 2006

Hej,

Jeg kunne rigtigt godt ønske mig at nogle af UG møderne lå på familie-venlige
tidspunkter. Dvs. f.eks. fra 20:00 på hverdags aftener.

Det har alle dage været min drøm at komme med, men det har indtil videre været
mig umuligt at frigøre de tidspunkter der normalt er møder ... jeg kunne
selvfølgelig blot dukke op senere ...

Men jeg kan jo være en een'er m.h.t. tidsønsker :-) (?)

Håber I får et fint møde!

-Stefan :-)