[TYPO3-UG Denmark] Backend brugere.

Kasper Kronborg (NOSPAM) kk at prolog.dk
Wed Mar 1 15:47:55 CET 2006

Hej liste,

Jeg har lavet mig en backend gruppe der hedder 'usergroup' som jeg ikke har
tildelt nogle DB mount. Så har jeg lavet en backend user der er medlem af
den gruppe som er tildelt et DB mount. Men når jeg så logger ind med den
backend user, så tager den ikke undersiderne med på mountet. Den viser bare
det ENE mount altså den viser kun ÉN side. Det er ligesom om jeg har glemt
at slå et eller andet til, jeg kan bare ikke helt regne ud hvad det skulle
være. Jeg kan heller ikke finde noget ordenlig dokumentation, men hvis der
er nogle der har et link til en god gennemgang af backend user setup må de
meget gerne smide det her.

Mvh.
Kasper K.