[TYPO3-UG Denmark] Att. danske oversættere

Lars Houmark lars at houmark.com
Wed Mar 1 13:40:38 CET 2006

> Det var lige det jeg ventede på :)
>
> Jeg skulle dog fjerne det sidste /typo3conf/l10n/, ellers virkede
> linket ikke.

Ja, jeg beklager. Det går lidt stærkt i disse dage, da jeg skal til udlandet
om nogle få timer. Jeg regnede dog med at de fleste havde tilmeldt sig
translator listen, da Kasper havde rundsendt en mail til de der allerede var
translators, hvor disse ting fremgik, sammen med opfordring til at tilmelde
sig translator listen.

Den korrekt URL er så:

http://194.117.233.66/typo3/t3l10n/

> Det ser farligt ud derinde, men jeg tror jeg har forstået hvor og
> hvordan man oversætter. Så nu vil jeg se om jeg ikke kan få fundet et
> par timers ledig tid så jeg kan hjælpe til her.

Det er slet ikke så farligt. Du kan bruge installationen til at se dine
labels og hjælpetekster. De er at se med det samme efter du har gemt.
Derudover er det bare at bruge ll-XML afsnittet og arbejde i de filer som
har et tal i "[]", som du får frem ved at benytte Peter's tip fra
tidligere - nemlig at "Re-generate cached information" i den øverste
dropdown.

God arbejdslyst ;)

- Lars