[TYPO3-UG Denmark] Fejl i Event_booking?

Jeppe Donslund jd at webmasters.dk
Fri Jun 30 10:18:08 CEST 2006

Er det ikke muligt at undgå CPR-nr i tilmeldingen? Eller er det den eneste
måde den tjekker om samme person tilmelder sig flere gange.?

Med venlig hilsen

Jeppe Donslund
Webdesigner

Tlf. dir. 7633 8824

Webmasters
Agtrupvej 51
6000 Kolding

Tlf. 7550 8877
jd at webmasters.dk
www.webmasters.dk

Tilmeld dig vores nyhedsbrev på vores website