[TYPO3-UG Denmark] nestede RECORDS

Mads Brunn mads at typoconsult.dk
Fri Jun 23 12:50:03 CEST 2006

Hej Peter

Peter Makholm wrote:

> Pointen er at undgå uendelige løkker hvis man fremviser sine records
> med standardfremvisningen og denne også kalder RECORDS eller CONTENT
> på en måde der anvender standardfremvisningen. Men tjekket er alt for
> groft.
>
> Øv.

Kender godt den lille spidsfindighed fra RECORDS - objektet. Det tog mig
et par timer før jeg fandt på at kigge i tslib_cObj klassen og nåede
frem til samme resultat som dig.

Hvis jeg var dig ville jeg nok bare fyre op under noget godt gammeldags
PHP og så bruge nogle af TYPO3's funktioner (såsom
$this->cObj->enableFields('pages')) for at få det korrekte resultat ud.

(Jeg er efterhånden kommet til den konklusion at der ikke nødvendigvis
er grænser for hvad  TypoScript kan bruges til - men nogle gang skal man
nok spørge sig selv: er det smart?)

;-)

./Mads Brunn