[TYPO3-UG Denmark] Login box integreret permanent i templaten - hvordan gør jeg det?

Stefan Kreisberg stefan at linkfactory.dk
Tue Jun 20 08:49:06 CEST 2006

Hej Jes,

Mandag den 19. juni 2006 22:24 skrev Jes:

> Hej Stefan
>
> Det er super det her - jeg fik det til at virke med den korrekte pid når
> jeg skriver plugin.tx_newloginoxlinkfactory_pi1 { etc. i setup.
> Men så forsvandt teksten - der hvor der står brugerlogin password etc. etc.
> Det skal jeg lige finde ud af hvorfor - men jeg er for træt i min hjerne
> nu :-)

Du kunne starte med at "nedarve" al konfiguration fra din forrige loginbox
således:

# Kopier TS konfiguration for gammel loginbox til ny:
plugin.tx_newloginboxlinkfactory_pi1 < plugin.tx_newloginbox_pi

# Tilføj egne settings til nye plugin:
plugin.tx_newloginoxlinkfactory_pi1 {
   includeLibs = [...] (se ovenfor)
   userFunc = [...] (se ovenfor)
   userStorage = 1,2,4,5,6,7,8,9
}

> Hvorfor er der færre filer i din ext end i den originale?

Fordi jeg "extend"-er newloginbox. Den eneste forskel på min og Kaspers
oprindelige er 4 linier i een funktion.

http://dk.php.net/manual/en/keyword.extends.php

> Jeg har prøvet at sætte userStorage = xx ind i typoscript_setup.txt -
> men det virker stadig ikke :-)

Se forslag længere oppe ...

vh Stefan