[TYPO3-UG Denmark] Login box integreret permanent i templaten - hvordan gør jeg det?

Stefan Kreisberg stefan at linkfactory.dk
Mon Jun 19 21:24:08 CEST 2006

Hej Jes,

Mandag den 19. juni 2006 18:19 skrev Jes:

> Hej igen Stefan
>
> Kan jeg få dig til at give mig et par hints til hvordan jeg får din ext
> til påvirke den originale ext - kan ikke helt gennemskue det.
>
> I den originale ext er der i ext_typoscript_setup.txt filen et sted
> (øverst) hvor der står:
> ## LOGIN BOX
> plugin.tx_newloginbox_pi1 {

Du mangler måske en linie der fortæller at det er dit nye plugin der skal
kaldes som loginbox, ie.:

plugin.tx_newloginbox_pi1 {
    includeLibs =
             sti-til-ny-loginbox/pi1/class.tx_newloginboxlinkfactory_pi1.php
    userFunc=tx_newloginboxlinkfactory_pi1->main

.,.. eller måske kønnest: implementere som
plugin.tx_newloginoxlinkfactory_pi1 {
 ...o.s.v.

(forskellen er den samme)

også hedder variablen iøvrigt "userStorage" så hudt jeg visker, men ellers er
syntaxen som i din foreslåede pidList ;-)

Men! Jeg mener som sagt alt dette er muligt i nyere vs. af den oprindelige
newloginbox ... (?)

vh Stefan