[TYPO3-UG Denmark] Re: Login box integreret permanent i templaten - hvordan gør jeg det?

Gert Kaae Hansen gertkh at gmail.com
Sun Jun 18 13:10:11 CEST 2006

Jes skrev:

> Han anbefaler at jeg inkluderer denne kode i setup feltet i templaten.
>
> lib.newloginbox = USER
> #(or USER_INT if you don't want to cache it)
> lib.newloginbox.userFunc = tx_newloginbox_pi1->main

##########
#New login
plugin.tx_newloginbox_pi1 {
         storage_pid = 33 #PID hvor du har dine brugere
         email_from = noreply at domaine.dk
         email_fromName = Fra bruger
         show_forgot_password = 1
         templateFile = fileadmin/templates/nyloginbox/logind.htm
}

lib.login < plugin.tx_newloginbox_pi1

Bemærk at du skal bruge version 2.2.10 hvis du skal have templates til
at virke. Jeg kan ikke huske hvor jeg fant den henne men jeg kan sende
den til dig på mail.

Ovenstående virker her med templavoila

/Gert Kaae Hansen