[TYPO3-UG Denmark] Externt MySQL produktkatalog

Troels Kjær Rasmussen troelsr at msn.com
Tue Jun 13 13:41:48 CEST 2006

DBAL følger med som standard i TYPO3 4.0. - Det er ikke noget der koster
penge. Hvis du har set et sted hvor man forlanger penge for denne feature
(og ikke konfigurationen af den) bør du strakt rapportere det til TYPO3
association.

Det Stefan mener er at du kan sætte DBAL op til at connecte til en fremmed
database og spørge på specifikke tabel/felt kombinationer i denne. Disse
data leveres via DBAL så netop tilbage til T3 som et standard typo3
dataarray og kan tilgåes direkte som du plejer i T3.

Læs mere her:
http://typo3.org/documentation/document-library/extension-manuals/dbal/current/view/

--

Med venlig hilsen / Best regards

Troels Kjær Rasmussen
LinkFactory | + 45 70 22 23 22
troels at linkfactory.dk

TYPO3 Open Source CMS - Enterprise CMS uden licensomkostninger, læs mere på
www.linkfactory.dk
news:mailman.1.1150195983.17212.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...