[TYPO3-UG Denmark] Forms

Michael Pedersen ano-1 at worldonline.dk
Tue Jun 13 11:27:52 CEST 2006

Hej Stefan,

Det har jeg også tænkt på, men nu hvor jeg har lavet det på denne måde, vil
jeg gerne blive ved med det!!

Ved du om det er muligt at tilpasse den form, og hvordan gør man det.

Med venlig hilsen

Michael Pedersen
"Stefan Kreisberg" <stefan at linkfactory.dk> skrev i en meddelelse
news:mailman.3787.1150190454.17090.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...
Hej Michael,

prøv mailformplus
http://typo3.org/documentation/document-library/extension-manuals/th_mailformplus/3.8.0/view/

vh Stefan :-)

--
Venlig hilsen
Stefan Kreisberg
stefan at linkfactory.dk
TYPO3 Open Source CMS - Enterprise CMS uden licensomkostninger, læs mere
på www.linkfactory.dk