[TYPO3-UG Denmark] goof_fotoboek

Jakob Laursen jal at gte.dk
Fri Jun 9 07:36:51 CEST 2006

Hej NG.
Jeg står i processen med at opdatere en side fra TYPO3 3.8 til 4.0.
Jeg gør brug af ovenstående plugin og oplever noget mærkeligt:
Billederne, der bliver genereret i 4.0 er ikke skarpe som dem i 3.8.
Jeg tænker, at der måske er nogle indstillinger i fotoboek, som
bestemmer, hvordan billederne skal genereres - det kunne godt se ud
som om der er tilført noget unsharp mask i 3.8 - det vil jeg også
gerne i 4.0.

Er der nogen, der kan fortælle mig, hvor jeg kan lave disse
indstillinger?

Med venlig hilsen
Jakob Laursen
Mediegrafikerelev