[TYPO3-UG Denmark] Brug af Typo3 offline og online?

Tine Müller tinem at email.dk
Thu Jul 13 20:33:54 CEST 2006

"Brian " <brian at linkfactory.dk> skrev
> Umidelbart vil mit bud være at du allerede har en service kørende på port
> 443 (ssl), eller at du har en firewall der forhindre softwaren i at køre.
> Luk alle programmer og services ned du har installeret efter
> installationen af windows xp. IIS (internet information services) skal
> være lukket ned, eller fjernet fra din installation ellers vil det aldrig
> virke da du kun kan have en service til at svare på en given port.
>
> Jeg er sikker på at du kan installere pakken på en maskine du lige har
> installeret windows xp og service pack 2 + opdateringer. Problemet her er
> [...]

Kan det have noget med Digital signatur at gøre, som ifølge TDC bruger port
443? Og hvordan får jeg problemet løst? Jeg kan da ikke være den eneste med
dette problem. Hvor bliver svarene fra alle eksperterne af eller de er måske
taget på ferie.:-)

Måske skulle jeg vælge en "anden pakke" at installere, men hvilken?

/Tine