[TYPO3-UG Denmark] Brug af Typo3 offline og online?

Tine Müller tinem at email.dk
Wed Jul 12 09:26:55 CEST 2006

Jeg sendte en mail til en anden nybegynder som havde postet et lignende
indlæg i den engelske nyhedsgruppe og fik nedenstående svar, som jeg ville
høre om der er nogen af jer der har kommentarer til eller om det er OK at gå
videre med hans forslag? Hvis dette kan bruges, så er det jo en STOR hjælp
til andre nybegyndere, som ligesom os har svært ved at forstå hvad man skal
downloade og installere.:-)

----------- indsat -----------
I've downloaded and installed this programs:

gs850w32-gpl.exe
ImageMagick-6.2.7-6-Q16-windows-dll.exe
php-5.1.14-installer.exe
apache_2.0.55-win32-x86-no_ssl.msi
mysql-essential-5.0.22-win32.msi
eaccelerator-0.9.4.zip
php-5.1.14-Win32.zip

Just paste this in google, you should find them.

About TYPO3

On windows I gave up using simlinks so you have to download:

dummy-4.0.zip
typo3_src-4.0.zip

from:
http://typo3.org/download/packages/

Just extract them into the same folder. And go to install tool. This works
fine for me on windows 2003 server for about two months.

--
KH
Tine Müller

homepage: http://tine_muller.homepage.dk/