[TYPO3-UG Denmark] Urban Nomad Template - ###BANNERLEFT###

Bjarke Meier carpalia at gmail.com
Mon Jul 10 10:04:35 CEST 2006

Jeg har installeret et 4.0 system med bla. følgende extensions:

* CSS styled content (css_styled_content)
//* Template Auto-parser (automaketemplate)
//* Urban Nomad Template (tmpl_urbannomad)

Jeg har baseret mit site på Urban templaten (Include static: "CSS styled
content" og "Template: Urban Nomad") og sat flueben i Clear->Constants,
Clear->Setup, samt Rootlevel.

Det fungerer fint bortset fra, at der i bannerområdet står
"###BANNERLEFT###", "###BANNERRIGHT###" og "###DATE###", som vel(?) stammer
fra Urban templaten og åbenbart ikke bliver parset. Hvorfor fungerer det
ikke?

Det er måske irrelevant, men der er ikke ImageMagick på serveren.

/Carpalia