[TYPO3-UG Denmark] sr_feuser_register

Gert Kaae Hansen gertkh at FJERNgmail.com
Fri Jul 7 06:36:41 CEST 2006

Hej

Jeg skal udvidde fe_users med et par nye felter som skal angives når
brugeren logger ind.

Det til har jeg lavet en lille extention med den nye tabeller til
databasen fe_users

Disse fileter vil jeg gerne have synlig i sr_feuser_register på min
side. Jeg kan også efter have rettet i templaten få feltet frem men jeg
har nogle markers som jeg ikke kan få rigtige fat i.

Dette er hvad der står på siden af markers som

###MISSING_gkhaddfields_cvr_number###
###LABEL_gkhaddfields_cvr_number###
###REQUIRED_gkhaddfields_cvr_number###
###EVAL_ERROR_FIELD_gkhaddfields_cvr_number###

Under setup har jeg forsøtg med følgende hden held

plugin.tx_srfeuserregister_pi1.create.evalValues.gkhaddfields_cvr_number
= setEmptyIfAbsent
plugin.tx_srfeuserregister_pi1._LOCAL_LANG.dk.gkhaddfields_cvr_number =
CVR Nummer
plugin.tx_srfeuserregister_pi1._LOCAL_LANG.dk.missing_gkhaddfields_cvr_number
= Du har ikke indtastet et CVR nummer
plugin.tx_srfeuserregister_pi1._LOCAL_LANG.dk.evalErrors_evalRuleName_gkhaddfields_cvr_number
= Du har ikke indtastet et CVR nummer
#plugin.tx_srfeuserregister_pi1.create.evalValues.gkhaddfields_cvr_number
= atLeast[1]
plugin.tx_srfeuserregister_pi1.parseValues.gkhaddfields_cvr_number =
multiple

De nye fleter er oprettet på denne måde i databasen hvilket nok ikke er
helt rigtigt heller.

#
# Table structure for table 'fe_users'
#
CREATE TABLE fe_users (
	tx_gkhaddfields_cvr_number tinytext NOT NULL,
	tx_gkhaddfields_chain_belonging tinytext NOT NULL,
	tx_gkhaddfields_municipality tinytext NOT NULL
);

Er der nogen som har et forslag ?

/Gert Kaae Hansen