[TYPO3-UG Denmark] Tmenu - skjule sideordnede emner

Peter Gersmann peterg at lbl.dk
Thu Jul 6 11:48:36 CEST 2006

Kære typoer

Jeg forsøger at banke en ny navigation på plads, men der mangler en
linje kode. Først har jeg skjult alle NO'er med NO.doNotShowLink = 1.
På det niveau som ligger under CUR ønsker jeg dog at vise NO'erne:
NO.doNotShowLink = 0

Problemet er at vide, hvilket level der skal aktiveres og hvilken kode
der skal bruges.

Situationen:
Ønsker en TMENU, hvor:
1. Alle punkter på øverste level bliver vist (1.NO.doNotShowLink = 0)
2. Hele stien (ACT) til nuværende side (CUR) bliver vist.
3. Alle underpunkter til CUR vises.
4. Ingen andre punkter vises (derfor NO.doNotShowLink = 1 som std.)

Eksempel:
1A <- Vises. Er ACT
  2A <- Vises. Er ACT
   3A <- Vises. Er CUR
    4A <- Vises. Er NO under CUR
    4B <- Vises. Er NO under CUR
   3B <- Vises ikke. Er NO på level med CUR
  2B <- Vises ikke. Er NO over CUR
1B <- Vises. Er NO men niveau 1.

Som sagt er 1 og 2 ikke noget problem, men at løse både 3 og 4... den
nød har jeg ikke knækket.

Vh
Peter Gersmann
LBL