[TYPO3-UG Denmark] Att. danske oversættere

Peter Klein peter at umloud.dk
Tue Feb 28 23:49:15 CET 2006

"Lars Houmark" <lars at houmark.com> wrote in message
news:mailman.1.1141162383.29467.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...

> Hej danske oversættere,
>
> Denne mail er også sendt til TYPO3-translators listen, men da jeg har på
> fornemmelsen at mange danske oversættere endnu ikke har signet op på denne
> liste, fremsender jeg den til den danske liste, med håb om at du som
> oversætter tilmelder dig listen, så snart du har læst denne mail, da alt
> fremtidig kommunikation vedrørende oversættelse sker på denne liste.
>
> Du kan tilmelde dig her:

> Fra den oprindelige mail:
>
> Password for de danske brugere er indtil videre standard password
> [...]

Et lille tip til dem som ikke har tilmeldt sig endnu (og ikke brugt
oversættelses plugin'en)

Det første man bør gøre i II-XML modulet, er at vælge "Re-generate cache
information". Så kan man, når man vælger "translate files", nemlig se hvilke
filer, samt antal keys der mangler oversættelse.  (Antallet af keys der
mangler oversættelse står i [] efter filnavnet.)

--
Peter Klein / Umloud Untd.