[TYPO3-UG Denmark] Problem med ImageMagick hos UnoEuro

Ole Junker ole at junker.nu
Mon Feb 27 00:32:45 CET 2006

Arne Panduro wrote:
> Hej,
>
> Jeg har forsøgt at installere Typo3 beta 3 hos UnoEuro.
> (http://www.arnet.dk/) . Det ser ud til at virke, men jeg får denne
> fejlmelding på installation af ImageMagick:
>
> It seems that there is no adequate ImageMagick installation available at the
> checked locations (/usr/local/bin/safe, /usr/local/php/bin/,
> /usr/local/bin/safe/)
> An 'adequate' installation for requires 'convert', 'combine'/'composite' and
> 'identify' to be available
>
> UnoEuro support henviser til denne FAQ -
> http://www.unoeuro.com/support.faq.php?f=7
> [...]

Hej Arne

Jeg har en installation med Typo3 3.8.0 kørende på linux4 hos UniEuro.

Jeg undrer mig over de anførte stiangivelser, du anfører. De ville i
hvert fald medføre nævnte fejlmeddelelse her.

ImageMagick fungerer udmærket i min installation, og der er anvendt
følgende stiangivelser:

[im_path] = /usr/X11R6/bin/
[im_path_lzw] = /usr/bin/

  Venlig hilsen