[TYPO3-UG Denmark] Samme Dynamiske indhold pe alle sider.

Peter Klein peter at umloud.dk
Fri Feb 24 14:02:38 CET 2006

Hej Jeppe. Du skal bare smide den ind i SETUP feltet (Før det sted hvor du
sætter den ind i en marker/subpart)

--
Peter Klein/Umloud Untd

"Jeppe Donslund" <jd at webmasters.dk> skrev i en meddelelse
news:mailman.4030.1140784942.3122.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...
Hej

Jeg følger lige op på denne tråd, da den indeholder noget jeg også netop
stod og manglede.

Hvor skal jeg indsætte:

lib.myelement = COA
lib.myelement {