[TYPO3-UG Denmark] Samme Dynamiske indhold på alle sider.

Kasper Kronborg (NOSPAM) kk at prolog.dk
Thu Feb 23 10:58:39 CET 2006

Hej Peter,

Super det virker og det hele, men nu er det jo at jeg går hen og bliver
vanskelig. For jeg kunne godt tænke mig at hente mere end et id. Jeg har
prøvet lidt frem og tilbage med at ligge flere elementer ind i et array, men
jeg kan ikke få dem alle sammen ud på siden. Hvorledes kan jeg gøre dette?
Så jeg f.eks. kan hente et id fra normal og en fra right content?

Det er ikke muligt at hente et helt side id vel? Altså så jeg styler min
element side i min sysfolder med en helt ny template og så henter det hele
ind på min side, med dets eget template vel?

Mvh.
Kasper K

news:mailman.1.1140683690.14095.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...