[TYPO3-UG Denmark] Re: [TYPO3-UG Denmark] Re: [TYPO3-UG Denmark] Re: [TYPO3-UG Denmark] Re: [TYPO3-UG Denmark] Front End User Registration - tilføj felter

Peter Klein peter at umloud.dk
Thu Feb 23 10:27:41 CET 2006

"Brian Bendtsen" <brb at mentor-it.dk> skrev i en meddelelse
news:mailman.1.1140685922.18003.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...

> Hvad så hvis siden skal være i flere sprog? Desuden hjalp det ikke. Er der
> noget jeg kan poste for at gøre det nemmere at lokalisere fejlen?
>
> Eller er der en anden fremgangsmåde til min problemstilling der er
> simplere.
>
> Jeg skal sådan set bare gøre det muligt for brugere at oprette en profil
> på siden, med navn og cprnr, samt et par andre felter.
>
> Det jeg har prøvet virker i hvert fald kompliceret i forhold til opgavens
> beskrivelse.

Hej Brian. Du kan jo evt. kigge på andre extensions som udvider fe_users

Som f.eks. den her:
http://typo3.org/extensions/repository/search/wec_user/1.0.0/

"Supports the WEC TYPO3 Common Configuration. Adds additional frontend user
fields related to church membership. Also provides a modified template for
the Front End User Registration (sr_feuser_register) extension."

Den burde være perfekt til at sammenligne med, da den også udvider
sr_feuser_register.

--
Peter Klein/Umloud Untd