[TYPO3-UG Denmark] Samme Dynamiske indhold på alle sider.

Kasper Kronborg (NOSPAM) kk at prolog.dk
Wed Feb 22 15:59:06 CET 2006

Tusind tak Peter!

Du fanger mig lige på vej ud af døren, men jeg prøver det som det første når
jeg møder på arbejde imorgen tidlig igen. Så jeg håber også jeg kan fange
dig her, hvis jeg skulle have yderligere spørgsmål.
Skulle der være flere forslag, er de meget velkommen i mellem tiden.

Mvh.
Kasper K.

news:mailman.1.1140619654.12699.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...