[TYPO3-UG Denmark] Ny TER og upload af extensions

Peter Klein peter at umloud.dk
Wed Feb 22 10:25:14 CET 2006

Hej Tonni. Det er fordi du først skal vælge et TER mirror (Husk også at slå
det flueben til som gør at unreviewed extensions også dukker frem), derefter
skal du importer listen over extensions. Så burde det virke..

--
Peter Klein/Umloud Untd

news:mailman.1.1140597584.1685.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...