[TYPO3-UG Denmark] Nyhedsbrev?

Jan-Erik Revsbech (MOC) jer at moccompany.com
Sun Feb 19 19:58:44 CET 2006

Jeg kan oplyse at vi er tre personer (Stanislas Rolland, Thorsten Kahler og jeg selv) som I øjeblikket arbejder på at få Direct Mail version 2.0 færdig til udgivelsen TYPO3 Version 4.0. Der er ikke så mange nye features, men dog alligevel nogen, specielt I forhold til Nyhedsbrev Kategorier og I forhold til encoding af nyhedsbrev. Der er også rettet et hav af fejl, så selvom Peter har evig ret I at extensionen er håbløst forældet, så arbejdes der nu på det. Der er også sket en del tekniske ændringer så f.eks. Extensionen ikke længere er afhængig af PluginMgm (Web->Plugins) som er forældet, og tages ud af TYPO3 snarest.

Der er desværre ikke nogen ændringer I forhold til TemplaVoila og DirectMail (men kernen I TYPO3 4.0 gør det dog lidt nemmere I sig selv), men der er planer om at der skal være det, vi kan bare ikke nå det I denne omgang. Det er dog aldeles muligt at bruge TemplaVoila og DirectMail sammen.

Hvad du vælgers til nyhedsbrev, er selvfølgelig op til dig, jeg vil bare informere om at der arbejdes hårdt på Direct Mail I øjeblikket, vigtigt at alt kommer der faktisk en manual!

/Jan-Erik
MOC System