[TYPO3-UG Denmark] gratis dns

espen holmefjord eholmefjord at hotmail.com
Thu Feb 16 13:49:51 CET 2006

har gjort har også bestilt 7 stykker af dem, men er ikke klar over hvad jeg
fik ud af det. men jeg har et dns styrings modul til hver af mine "tilvalgs"
domæner hvor jeg kan sætte A, AAAA, MX, TXT, CNAME, og NS for de forskelige
domæner
prøvede dette først ( lavede en A record og pegede på vesa.dk ( proevede
ogsaa bare at pege med IP) men det virkede ikke
læste så en masse rund om på netet og conkluderede at jeg skulle bruge en
url forward og at jeg ikke kan lave den fra deres dns styrings modul derfor
har jeg flytet dns til gratis dns ( flyttet dns tilbage for 1 af domænerne
for at teste videre med den model )

hvis jeg laver en http://linux5.unoeuro.com/phpinfo.php
siger den bla Virtual Directory Support  disabled

betyder det at det er umiligt for mig at have <virtual host eller
ServerAlias *. ?
har proevet at følge den anden threat i forumet  Flere Domæner i samme
datebase og lagde mærke til at bjarne kom med en listing af server
konfigurationen for hans domæne men er i tvilv om hvordan jeg faar saadan en
frem.

takker meget for din tålmodighed med min håbtløst,katastofalt,utoligt
miserable sitatiom/problem
vh espen :) --- den som søger i mørke falder ofte og slår sig -- :)